Reading:
Internationalisatie Designerchairs24

Internationalisatie Designerchairs24

Scope

Verhogen organische zichtbaarheid Europese storefronts Designerchairs24 en POPfurniture.

Opdrachtgever

STOQ

Industrie

Ecommerce

Zichtbaarheid

Voor STOQ, het moederbedrijf van shopformules als Designerchairs24, POPfurniture en MakeOver, is de vindbaarheid van het assortiment cruciaal. Alhoewel er al langere tijd substantiële bezoekersstromen waren vanuit betaalde kanalen (Google Ads & Google Shopping), bleef de organische zichtbaarheid achter.

Optimalisatie

In mei 2018 besloot STOQ daarom page/one in te schakelen voor de volledige SEO- en contentstrategie voor alle shops, met in het bijzonder Designerchairs24 voor Nederland en POPfurniture voor Duitsland, Engeland, Zweden, Noorwegen en Frankrijk.

Doelen

Bij alles wat we doen staat data centraal. Content gedreven op de laatste trends, zoekmachine optimalisatie middels grondige analyses en een sterke online strategie op basis van klant- en marktanalyses.

  • Op de belangrijkste keywords in top 5 (Google)
  • Hogere conversie door duidelijkere productteksten
  • Designerchairs24 positioneren als hét merk voor Eames stoelen
  • Internationale zichtbaarheid POPfurniture met 30% verhogen

Resultaat

  • Op alle premium keywords top 3 of top 5 positie behaald
  • Conversie toegenomen voor vrijwel alle on-page sales
  • Aantal cross-mediale citations +250%
  • Alle storefronts ontvangen 30% of meer traffic uit Google
  • Benieuwd wat we voor jouw project kunnen betekenen?

Related Stories

Development Makeover.nl

Read Story

Contentmarketing Gaming Innovation Group

Read Story
Arrow-up