page/one - data driven online marketing | Mail Marketing
627
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-627,page-child,parent-pageid-602,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
mail marketing

Sample analysis, A/B testing en optimalisatie van emails

Wij zien email marketing als een puur cijfermatig proces. Keuzes moeten uitsluitend gemaakt worden op basis van de resultaten. Doordat mailinglijsten vaak groot genoeg zijn voor een sterke sample, kunnen interesses en profielen worden gekoppeld aan de datapoints. Des te groter de mailinglijst, des te effectiever de campagne.

Socio-psychologische literatuur ligt ten grondslag aan de invulling van de content van de door page/one verzorgde mailings. Denk hierbij aan de aanwezigheid en positionering van visuele elementen, woordkeuze en inhoud van de email. Optimale invulling van deze elementen kunnen resulteren in een hogere click-throughrate, ofwel een hogere engagement per verzonden email.

Iedere verzonden email levert nieuwe inzichten op. Naarmate de sample period langer wordt, kan de email marketing strategie specifieker worden ingericht. Hierdoor worden ontvangers de emails niet zat, maar neemt de engagement juist toe.

Ook uw mail marketing uitbesteden aan page/one?