page/one - data driven online marketing | content marketing
212
page-template-default,page,page-id-212,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

content marketing

Doeltreffende content in combinatie met een uitgewerkte contentstrategie is een garantie voor duurzame groei.

Content marketing kan om verschillende reden worden ingezet. Bij het overgrote deel van ons klantenbestand is dit om de zichtbaarheid te verhogen, niet alleen in de zoekmachines maar ook op social media. Een sterk artikel kan bezoekers over de streep trekken om zich in een product of dienst te verdiepen.

 

Het realiseren van content dat in staat is dit te doen is volledig gedreven op data. Wij beginnen pas met creëren als we de doelgroep begrijpen. Wie is de doelgroep? Waar is de doelgroep in geïnteresseerd? Waar maakt de doelgroep zich zorgen over?

 

Deze data maakt niet alleen inzichtelijk hoe het artikel geschreven moet worden, maar draagt ook bij aan het zoekwoordenonderzoek. Er kan namelijk op specifiekere zoekwoorden worden gericht waardoor de doelgroep in de kern kan worden bereikt.

Alle data die uit ons vooronderzoek (incl. datamining) voortvloeit, gebruiken we om de content te optimaliseren. Hierdoor wordt ieder stuk content volledig toegespitst op de lezer.

 

In alle gevallen zetten we content marketing in als een continue proces. Door periodiek websites met content te verrijken, versterken we niet alleen de posities in Google, maar ook de identiteit van het merk.

 

Tijdens het plaatsen van nieuwe content zorgen we ervoor dat alle metrics voor ons zichtbaar zijn. Dit stelt ons in staat om de resultaten op en buiten de pagina te kunnen meten. Deze data wordt vervolgens gebruikt om toekomstige content nóg beter te maken.

Goede content is goud waard. Of het nu een landingspagina of artikel is, een pagina met ijzersterke content kan een website eigenhandig naar de top van Google laten stijgen. Is de content toegespitst op een unieke doelgroep, zoekwoord of trend? Dan kan een artikel voor een enorme toename in traffic zorgen als dit op de juiste manier uitgevoerd wordt.

 

Mede doordat wij al onze content evalueren op basis van de bijbehorende data, weten we wat wel én niet werkt. Wij analyseren de huidige trends, niet alleen op het gebied van content en SEO, maar ook de markttrends.

 

Wanneer een relevant onderwerp het gesprek van de dag is, spelen we hier direct op in. Denk hierbij aan het uitlekken van nieuws over de nieuwe iPhone (voor een webshop in telefoonhoesjes) of het opduiken van nieuwe malware (PC reparatie).