page/one - data driven online marketing | data driven, results oriented
821
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-821,page-child,parent-pageid-806,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive

Gezocht: (SEO) Tekstschrijver HBO/WO gezocht (parttime/fulltime). Klik hier voor vacature

Zichtbaarheid

Voor STOQ, het moederbedrijf van shopformules als Designerchairs24, POPfurniture en MakeOver, is de vindbaarheid van het assortiment cruciaal. Alhoewel er al langere tijd substantiële bezoekersstromen waren vanuit betaalde kanalen (Google Ads & Google Shopping), bleef de organische zichtbaarheid achter.

Optimalisatie

In mei 2018 besloot STOQ daarom page/one in te schakelen voor de volledige SEO- en contentstrategie voor alle shops, met in het bijzonder Designerchairs24 voor Nederland en POPfurniture voor Duitsland, Engeland, Zweden, Noorwegen en Frankrijk.

Data gedreven

Alles wat we bij page/one doen, maken we meetbaar. Zonder ondersteunende data worden er geen beslissingen gemaakt. Wanneer er significante data is, weten wij welke windrichting er gevaren moet worden. Hierdoor werken we efficiënt en zijn onze campagnes effectief.

Doelen.

Bij alles wat we doen staat data centraal. Content gedreven op de laatste trends, zoekmachine optimalisatie middels grondige analyses en een sterke online strategie op basis van klant- en marktanalyses.

Op de belangrijkste keywords in top 5 (Google)

Hogere conversie door duidelijkere productteksten

Designerchairs24 positioneren als hét merk voor Eames stoelen

Internationale zichtbaarheid POPfurniture met 30% verhogen

Dit is hoe.

Bij alles wat we doen staat data centraal. Content gedreven op de laatste trends, zoekmachine optimalisatie middels grondige analyses en een sterke online strategie op basis van klant- en marktanalyses.

Dataverzameling

Data mining en vooranalyse

Van zoekwoordenonderzoeken tot het inventariseren van de benodigde technische SEO optimalisaties

a

Optimalisatie

Van rauwe data naar content, linkstructuren en optimalisaties

Creatie van nieuwe linkstructuren, optimalisatie van pagina's en verbeteren van technische SEO-elementen.

a

Content uitrol

Bestaande producten in een nieuwe jas

Creatie van nieuwe content voor producten, categorieën en landers. Van een kennisbank voor DC24 en POP tot conversieverhogende SEO-productteksten.

a

Off-page SEO

Creatie van externe linkstructuren

Het verzamelen van relevante backlinks met als doel de externe autoriteit van de storefront te verhogen. Trust en Citation Flow als leidraad.

a

Continue analyse

Niets gaat ons voorbij

Conversie optimalisaties, continue linkplaatsingen en advertorials zorgen ervoor dat de storefronts steeds meer zichtbaarheid krijgen en de bezoeker een betere ervaring kunnen bieden.

Met resultaat

We gaan alweer lang genoeg mee om de vruchten van lange termijn projecten te kunnen plukken. Ons doel is simpel. We willen resultaat boeken. Een resultaat waar niet alleen wij, maar ook onze opdrachtgever gelukkig van kan worden.

Op alle premium keywords top 3 of top 5 positie behaald

Conversie toegenomen voor vrijwel alle on-page sales

Aantal cross-mediale citations x2

Alle storefronts ontvangen 30% of meer traffic uit Google

Benieuwd wat we voor jouw project kunnen betekenen?